Veelgestelde vragen

Home/Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen2020-07-20T11:11:26+02:00
Reserveren “high” arrangementen2022-02-22T08:33:50+01:00

Het is helaas niet mogelijk om High arrangementen te reserveren via de reserveringsbutton. De arrangementen vragen enige voorbereidingstijd en als op de dag zelf wordt gereserveerd voor een arrangement een half uur later dan staat uw arrangement niet klaar. Omdat ons reserveringssysteem het niet toelaat om een wachttijd te koppelen aan een arrangement is het alleen mogelijk om via e-mail (info@nielz.nl) of telefonisch (0546-815777) een High arrangement te reserveren.

Telefonisch niet bereikbaar tussen 12.00 en 14.00 uur2022-02-22T08:25:21+01:00

Tijdens de lunch is Nielz telefonisch niet bereikbaar.

Allergenen2020-05-25T12:25:34+02:00

Voor gasten met een voedselintolerantie of allergie is er een allergenenkaart beschikbaar.

 

Betaalkaarten2020-05-25T12:25:14+02:00

Nielz accepteert: Mastercard | Maestro | Visa

Cadeaukaarten2021-09-07T11:10:09+02:00

Nielz verkoopt Nielz cadeaukaarten. Deze zijn verkrijgbaar aan de bar en online. BESTELLEN

Door Nielz geaccepteerd:

  • (Gifty) Nielz cadeaukaarten
  • Algemene VVV cadeaubonnen en VVV cadeaucards
  • Almelo cadeaukaart
  • Leus waardebonnen
  • Plus dineractie waardebonnen
  • Tijdelijke locale acties
ROUTE EN PARKEREN2020-07-15T11:20:07+02:00
ALGEMENE VOORWAARDEN2022-09-06T16:37:10+02:00

1. Privacy statement

In een offerte van Nielz zijn uw contact- en factuurgegevens opgenomen. Wij hebben u gevraagd deze (persoons)gegevens aan ons te verstrekken in het kader van een correcte uitvoering van onze diensten. Wij verwerken uw gegevens zodat wij u een dienst aan kunnen bieden, ten behoeve van onze administratie, om facturen te kunnen verzenden en betalingen te kunnen administreren en voor het onderhouden van contact met u teneinde onze dienstverlening te optimaliseren.

Wenst u niet in te gaan op het aanbod in deze offerte, dan vernemen wij dit graag schriftelijk. Wij zullen er dan voor zorgen dat uw gegevens binnen 14 dagen worden verwijderd uit ons systeem. Gaat u wel in op het aanbod en zijn de diensten door ons verleend en een en ander door u financieel correct afgewikkeld, dan kunt u ons indien gewenst verzoeken uw gegevens te verwijderen uit ons systeem.

2.Opties

Bij aanvraag van een offerte kunt u vrijblijvend een optionele reservering plaatsen. De geldigheidsduur van deze optie is afhankelijk van de datum van aanvraag en de datum van de reservering en zal in de offerte worden opgenomen.

3.Aanbetaling

Wanneer u akkoord gaat met onze offerte bent u gehouden een aanbetaling van 30% van de totaalofferte te betalen. Zodra wij deze som en de getekende of voor akkoord retour gemailde offerte ontvangen hebben, wordt uw reservering als definitief beschouwd. Het aan te betalen bedrag dient 7 dagen voor aanvang op rekeningnummer: NL36 RABO 0181983435 t.n.v. Nielz Café / Restaurant te staan.

4.Aantal personen

Bij de offerte wordt een schatting van het aantal personen gevraagd. Dit is voor ons het voorlopige aantal. Het definitieve aantal personen kunt u ten laatste 3 dagen van tevoren aan ons doorgeven per e-mail naar info@nielz.nl. Dit laatst opgegeven aantal zal door ons in rekening gebracht worden. Indien het verschil tussen het voorlopige aantal en definitieve aantal een daling van meer dan 40% bedraagt, kunnen wij ons genoodzaakt zien hiervoor een schadevergoeding of meerprijs te rekenen.

5.No-show

Wanneer er minder gasten aanwezig zijn dan verwacht, zal voor de kosten van food (gebak, hapjes, diners, etc.) en het drankenarrangement uitgegaan worden van het aantal gasten dat ten laatste aan ons bekend is gemaakt. Wanneer het aantal gasten hoger is dan verwacht, zullen voor dit aantal zowel kosten voor drank als food in rekening worden gebracht.

6.Annuleringen

Annuleringen kunnen enkel per e-mail naar info@nielz.nl gebeuren. Annuleren zonder kosten kan tot minimaal één maand vóór de gelegenheid. Voor annuleringen die ons later bereiken zijn wij voorbehouden de volgende kosten in rekening te brengen:

  • 31 – 21 dagen van tevoren: 10% van het totaal geoffreerde bedrag
  • 21 – 14 dagen van tevoren: 15% van het totaal geoffreerde bedrag 14- 7 dagen van tevoren: 20% van het totaal geoffreerde bedrag
  • 7- 3 dagen van tevoren: 40% van het totaal geoffreerde bedrag 3- 1 dagen van tevoren: 60% van het totaal geoffreerde bedrag

7.Betaling facturen

Betalingstermijn 14 dagen

SPONSORCOMMISSIE2022-02-21T11:24:31+01:00

Sponsorverzoeken worden bij Nielz behandeld door de sponsorcommissie, deze bestaat uit medewerkers van Nielz.

Belangrijk om te weten:

  • De club of activiteit waarvoor het verzoek wordt gedaan bevindt zich in Almelo of in de nabije omgeving van Almelo.
  • Kledingsponsoring wordt alleen gedaan bij 18+ teams. Aangezien Nielz een Cafe/Restaurant is wordt kleding van jeugdteams niet door Nielz gesponsord. (Nix onder de 18.)
  • Sponsoraanvragen kunnen per mail gestuurd worden aan info@nielz.nl onder vermelding van “sponsorverzoek”.

Als wordt voldaan aan bovenstaande punten wordt een sponsorverzoek in behandeling genomen. Omdat deze commissie eens per maand vergadert is het mogelijk dat het even duurt voordat er terugkoppeling plaatsvindt.

 

Wanneer wordt mijn mail beantwoord?2020-05-25T12:26:59+02:00

E-mails worden tijdens kantooruren beantwoord.

Toiletten2020-05-25T12:54:18+02:00

Nielz beschikt over verschillende toiletgroepen. Twee ervan bevinden zich op de begane grond.
Het herentoilet en het damestoilet zijn voorzien van een babyverschoontafel.
Op de 1e verdieping boven “Club Nielz” zijn een ruim herentoilet en een damestoilet, óók met een babyverschoontafel.

 

Ga naar de bovenkant