Inmiddels zitten we alweer een hele tijd in een strenge lockdown. Werkten we in het begin van de tweede lockdown nog op een provisorische manier met onze take-away & bezorgservice, nu worden er geen tikkies meer gestuurd en bestellingen komen niet meer via de mail binnen. Er kan via onze website worden besteld en gelijk worden afgerekend via Ideal. Dat werkt een stuk gemakkelijker. Het keukenteam heeft een nieuwe menukaart samengesteld met herkenbare Nielz gerechten en dat wordt gewaardeerd merken we. Het assortiment elektrische bezorgfietsen is inmiddels aangevuld met een scooter. Er zijn trouwens ook best veel mensen die zichzelf een uitje gunnen en de bestelde maaltijden komen afhalen. Veel van de teamleden van Nielz zijn nog werkzaam in de zorgsector en bij een aantal Almelose bedrijven. Het is mooi dat we elkaar zo door deze tijd heen kunnen helpen.  Het keukenteam werkt bij Nielz op de dagen dat de take-away & bezorgservice open is en bedienings- en afwasmedewerkers zijn bezorgers geworden. Daarnaast wordt er al gewerkt aan de lunch- ,diner- en drinks & bitezkaarten die natuurlijk klaar moeten zijn als we de deuren weer echt mogen openen. En er worden ook al sollicitatiegesprekken gevoerd met mogelijke nieuwe collega’s, want als we open gaan dan zal het vast niet heel rustig zijn in de horeca. We hebben er heel veel zin in om met ons Nielzteam te gaan knallen! Laat de zon maar snel lekker gaan schijnen, dan halen we ons mooie terras uit de opslag en heten we jullie graag weer van harte welkom bij Nielz aan de haven.